Wednesday, January 19, 2011

kebahagiaan dalam kepahitan...

20.01.2011..
7.15am..
ssh nya nak tdow ari nie...
sbb sbok berpikir bnde yg xjelas...
ape lah kau nie nash...
perlu ker kau pikir bnde nie..???
aku xnak pikir coz wt kpale serabut...
tp aku perlu pkir...
sbb aku dah ssh kn rmai org...
aku dah luka kn ati sne n aku rse cm aku gne kn ati cni...
yg sne 1 kenangan yg indah tp hnye knangan...
biarkn berlalu...
yg cni knangan bru...
tp terlalu awal ntok dperkate kn...
bru 2 weeks ktowg knal...
tp rse cm dah lme...
sumpah bahagia gile ble ngan die...
segale skit ati n prasaan marah aku...
aku dpt kawal ble die ade bersama...
sumpah besh..!!!
dtg segala semangat aku ble ngan die...
TP...
kami hnye kwn...
yes..
aku akui prasaan aku dah mule ade kt die...
tp ktowg terlalu awal nak cte psal bnde 2...
xlayak rse nye ag...

mlm tdi aku jumpe abg jamal...
aku cte kt abg jamal...
psal ape aku rse...
tp abg jamal ckp...
btol ker dik..???
pkir dlu btol2...
ssh jge prasaan org...
lagi2 klaw mmberi harapan kt org tp kte xdpt pnuhkn harapan org 2...

aku keluar mlm 2 dgn mood berpikir spanjang mlm...
aku tggl kn gang2 yg lain ntok aku ade space berpikir...
aku syg sne....
tp 2 dlu...
bkn skang....
aku mule syg yg cnie tp aku tkot aku xdpt ape yg aku inginkn...
mlm 2 ade text yg bercampur baur aku dpt...
nak kte sdih..???
TAK..
nak nanges..???
TAK JGK..
air mate xkuar pown...
tp mental n moral aku agak kopak gak r...
erm....
nak paku blek ssh 2...???
tp xpew lah...
pape pown...
aku anggap nie 1 story yg happy ntok aku sbb bru nmpk bunge...
xlah bsan hdup mendatar jew....

No comments:

Post a Comment