Thursday, January 27, 2011

kawan-kawanku

AMER,APPY,NASH

Nie gang unisel yg pling rapat ngan aku time susah or senang..
kt mne ade aku...
kompom ade amer n appy...
ktorg mmg always together r...
g mne2 sorg xde..
rse cm xckop package jew...

AMER
Nie lah kawan yang paling rapat dengan aku since sem 1 ag...
apa2 msalah...
die lah org pertama aku akan cari...
segale ksulitan mesti share ngan die...
kesian gak kt die kadang2 coz kne lyn kerenah gile aku.....
tp knal die kt unisel nie 1 yg xley aku lupe kan lah....
die slalu ada time aku down...
:)
AZLAN(APPY)
nie kwn baik kedua aku kt unisel...
die pown lebey kurang cm amer gak...
always ade untuk temankan aku...
die nie made in sabah...
sbb die lah ngan aku2 kne virus ckp sabah..
"BOLEY JEW BHA KLAW KAU"
ayat die yg akan kekal dalam kepale otak aku sampai ble2..
"SUMPAH"

AFIFAH(PIP)
nie pip...
kwn pompuan yg plingrapat ngan aku kt unisel...
sampai ade yg jeles tgk ktowg akrab cm kpel...
hahahahaha....
xptot2...
pompuan nie pown aku xtaw cm ner aku ley rapat ngan die...
mule2 rse cm bengang jew tgk die nie...
bsing jew...
tp ble dah msok air...
haaaa....
ambek...
rapat gile kowt....
hehehe....
2 lah KAK PAH...
haha...

FEB
haha....
yg nie lagi lah xbtol...
lagi lah aku xtaw cm ner tersesat bley kwn ngan aku plak...
pd hal..
1 ketika dlu...
pompuan nie lah yg pling aku mnyampah dlm unisel...
tp now....
pompuan nie lah yg jd antare kwn yg rapat ngan aku...
aaiiyyoo...
musykil2....
hehehe...
FEB2...


SYAWAL
die nie roomate aku ntok sem 2...
die nie pakar motivasi...
ape2 masalah jew...
die ade jln penyelesaian tersendiri n kdg2 care die bercakap bwat kita kembali berfikir secare normal...
tiap2 mlm aku akan story cte kt die tentang prob yg aku hadapi..
n die pown aku share bnde sme gak....


ALIFF(AYAM)
yg nie aliff...
tp aku panggil die ayam...
hehe..
xtaw npe....
die nie pown antare yg rapat ngan aku lah...
msok air gak nie....


No comments:

Post a Comment