Tuesday, November 30, 2010

30.11.2010

30.11.2010...
aku kuar ngan housemate aku...
jln2 g klang n kl......
dah sampai klang...
terasa nak sgt blek uma...
misz mama...
misz ayah...
tp aku blom bsedia nak jumpe dowg ag...
aku jd sdih ble smpai klang..
mama..
nash nak balik tp nash tkot mama mrh nash ag...
nash misz mama..
nash serbe salah mama...
tp xpew...
mungkin 1 ari nnti nash akan balik jgk...
ayah...
nash xtaw cm ner nash nak ungkapkn betapa besar pengorbanan ayah bwat nash...
ayah bwat jew ape nash nak...
ayah sggp ssh ntok nash...
tp nash xsggp nak tgk ayah cm nie.....
NASH SYG MAMA AYAH...
masa kt KL...
tgk ade mmbr gayut ngan mmbr/gf/skandel die...
peehh..!!!!
jeles gle kowt...
npe lah aku xdpt belaian cm 2 mse2 aku ngah down nie...
time2 cm nie lah sume hlang kn...
ade pown kwn2 uma nie jew yg tman kn ari2...
tp klaw dowg pown kuar...
maka tggl lah aku sendirian..
hope ade lah yg dtg hadir dlm hidup aku...
ya Allah...
berikan ku ktenangan n hidayah mu ntok aku meniti hari2 yg perit dlm hidupku...

1 comment: